• Geen verzendkosten vanaf € 69,90
  • Onherkenbare verzending voor extra privacy
  • Verzending binnen 24 uur
  • Neutrale (Luxe) verpakking

Veelgestelde vragen

Heb je een brandende vraag of een verlangen dat om vervulling roept? Geen zorgen! In onze sectie ‘Veelgestelde Vragen’ vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen van onze klanten. We hebben deze inzichten zorgvuldig verzameld, zodat je met vertrouwen en opwinding je keuzes kunt maken. Neem een kijkje en laat je nieuwsgierigheid prikkelen – we zijn altijd hier om je verder te helpen en je te begeleiden op je ontdekkingstocht.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Veel producten zijn bij Lilly-Louise op voorraad. U heeft het product gemiddeld binnen 1 -3 werkdagen in huis.

Wat is de levertijd van mijn bestelling als deze niet voorradig is bij Lilly-louise?

Het kan voorkomen dat een product niet voorradig is. Lilly-Louise kan dan wel voor u het product bestellen. U heeft dan het product gemiddeld 4 -7 werkdagen in huis.

Wat is de levertijd van een 'handemade to order'?

In ons assortiment bevinden zich ook producten die met de hand op bestelling worden gemaakt. U heeft het product gemiddeld binnen 2 a 3 weken in huis.

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen?

In principe krijgt u van ons automatisch een bevestiging van de door u bestelde producten. Mocht u onverhoopt geen bevestiging van ons hebben ontvangen, dan adviseren wij u om in de spam box van uw mail te kijken. U kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen.

Wat doe ik als het artikel defect blijkt te zijn?

Bij Lilly-Louise streven we naar een goede klanttevredenheid en een uitstekende service. Al onze producten zijn van uitstekende kwaliteit. Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat een artikel defect is. Wanneer een klacht gegrond is heb je recht op garantie. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?

U heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van het product, zonder vermelden van een reden het product retour te sturen (herroepingsrecht). Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en “ indien redelijkerwijze mogelijk ” in de originele staat en verpakking aan Lilly-Louise geretourneerd worden.  Om gebruik te maken van dit recht vult u zo volledig mogelijk voor de vlotte afhandeling het retourformulier. Het retourformulier kunt u terugvinden op  onze website. U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Wilt u een artikel retourneren of ruilen? Doe dan altijd uw factuur, pakbon of een brief met uw adresgegevens in het pakket. U kunt het pakket retourneren naar:

Lilly-Louise
Afdeling retouren
Hof van Parijs 13
Postbusnummer 8501
9403 DA Assen

Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet uw eventuele betaalverplichting. U zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan en heeft u de bestelling met Ideal betaald, dan storten wij dit zo spoedig mogelijk terug. Als u de gehele bestelling retour stuurt, vervallen de verzendkosten. Wij zullen u het verschuldigde bedrag retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen door Lilly-Louise. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmethode als waarmee u ons heeft betaald. De retourkosten van uw huis naar Lilly-Louise zijn voor rekening van de klant. U kunt de exacte tarieven van de retourkosten terugvinden op de website van uw vervoerder.

Het herroepingsrecht is niet van toepassing wanneer het producten betreft die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken. Zo kunnen bijvoorbeeld de volgende producten in verband met de hygiëne, niet geretourneerd worden: lingerie, catsuits, panty’s, kousen, alle sextoys, waaronder vibrators en dildo’s, erotische sieraden, condooms, tabletten, glij-en massagemiddelen en cremes. Wanneer Lilly-Louise specifiek voor u als klant bestelde producten levert en/of duidelijk persoonlijk van aard zijn en/of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden is het herroepingsrecht ook niet van toepassing. De koop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Wat kan ik doen als mijn pakket niet bezorgd is of incompleet is?

We begrijpen dit voor u vervelend is. Vriendelijk vragen wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat wij dit kunnen uitzoeken.

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Lilly-Louise kunt u met de volgende betaalmethoden betalen: iDEAL, PayPal, Klarna, SEPA overboeking.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen 5,95 euro. Bij elke bestelling van meer dan EURO 69,90 gratis verzending in Nederland. De verzendkosten voor overige landen zijn afhankelijk van het gewicht van de zending. Deze kosten worden weergegeven bij het afrekenen van uw bestelling.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Bestellingen binnen Nederland worden bezorgd door PostNL.

In welke landen bezorgen jullie?

Lilly-Louise levert binnen Nederland. Wanneer u buiten Nederland woont kunt u bij ons informeren naar de levermogelijkheden.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Het is niet mogelijk om zelf bestellingen uit ons magazijn op te halen.

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Na het plaatsen en afronden van uw bestelling, ontvangt u van ons een track & trace code. Hiermee kunt u uw bestelling online volgen.

De tracking geeft aan dat mijn bestelling is afgeleverd, maar ik heb niks ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Heeft de bezorgdienst uw pakket misschien bij de buren afgeleverd? Kunt u het pakket niet vinden? We begrijpen dat dit voor u niet fijn voelt. Vriendelijk vragen wij u om contact met ons op te nemen. We zullen bij de vervoersdienst een onderzoek starten. Welke gegevens hebben wij van u nodig: uw volledige naam, het afleveradres, het bestelnummer en het tracking nummer.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden zijn op de website van Lilly-Louise terug te vinden.

Wat is de retourtermijn?

U heeft het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen uw aankoop te herroepen. U mag de artikelen binnen deze 14 dagen retourneren.

Wordt mijn bestelling discreet verzonden?

Uw bestelling wordt discreet verzonden.

Snelle levering

Verzending binnen 24 uur

Anoniem verstuurd

Alle zendingen worden in neutrale (luxe) verpakkingen verstuurd

Altijd bereikbaar

Heb je een vraag en/of opmerking, wij zijn 24/7 bereikbaar per e-mail.